Over ons

Stichting Speel je mee is opgericht op 22 november 2012 door 3 vrijwilligers die elk kind een leuke verjaardag gunnen. De oprichters en bestuursleden zijn:

Monique van de Pol

Voorzitter en initiatiefnemer van Stichting Speel je mee.

Zij is fulltime moeder van tweeling Amy en Ryan. Voor de geboorte van de kinderen is zij werkzaam geweest in de gehandicaptenzorg en heeft daarna ruim 9 jaar gewerkt in de kinderopvang..

Marco van de Pol

Penningmeester. Hij is de echtgenoot van Monique en accountmanager bij Allianz Nederland Groep N.V.

Hilde Leenders

Secretaris. Zij is moeder van 2 jongens, Job en Tijn en daarnaast werkt zij drie dagen per week als Master Data Analyst bij Molex Interconnect GmbH in Eindhoven, waar zij verantwoordelijk is voor het artikelbestand.

Leonie Baan

Maakt het bestuur compleet als bestuurslid. Leonie is getrouwd met Theo en de moeder van 3 kinderen, Suzanne, Lisette en Wouter. Naast haar werkzaamheden als vrijwilligster en bestuurlid van de onze stichting is Leonie werkzaam bij de Bethlehemkerk te Helmond.

Wij werken geheel op vrijwillige basis en krijgen geen vergoeding voor onze werkzaamheden. Wij worden geheel gesteund door de bereidwilligheid van particulieren en bedrijven om (gebruikt) speelgoed in te leveren of hun diensten aan te bieden. Alle donaties worden aangewend ten bate van de kinderen en het speelgoed wordt kosteloos verstrekt aan de ouders.

Wij kunnen niet aansprakelijk gehouden worden voor het gebruik van het speelgoed. Het gebruik geschiedt geheel op eigen risico. Het speelgoed valt niet onder een garantie.